Sprawy obywatelskie
Urząd Miasta Rzeszowa |
Karta usługi |
Data zatwierdzenia 2019-01-01 |
Uzyskanie patronatu honorowego Prezydenta Miasta Rzeszowa lub udział w komitecie honorowym |
||
1. Wymagane dokumenty do załatwienia sprawy | ||
Wypełniony i podpisany wniosek o honorowy patronat lub członkostwo w komitecie honorowym Prezydenta Miasta Rzeszowa. | ||
2. Złożenie wniosku drogą elektroniczną | ||
Wniosek można złożyć drogą elektroniczną za pośrednictwem: - poczty elektronicznej, na adres e-mail Kancelarii Urzędu Miasta Rzeszowa: umrz@erzeszow.pl, - za pośrednictwem elektronicznej skrzynki podawczej Urzędu Miasta Rzeszowa na platforma ePUAP http://epuap.gov.pl, w celu złożenia wniosku do Urzędu konieczne jest posiadanie bezpłatnego konta użytkownika na platformie ePUAP |
||
3. Opłaty | ||
Postępowanie nie podlega opłatom | ||
4. Miejsce złożenia dokumentów | ||
Kancelaria Ogólna Urzędu Miasta Rzeszowa w Ratuszu Punkt informacyjny w Hipermarkecie Bi1 Punkty Obsługi Mieszkańców: |
||
5. Sposób i termin załatwienia sprawy | ||
5.1. Organizator zwraca się do Prezydenta Miasta Rzeszowa z wnioskiem o przyznanie patronatu Prezydenta Miasta Rzeszowa dla danej imprezy lub wydarzenia, lub o udział Prezydenta Miasta Rzeszowa w komitecie honorowym. 5.2. Termin składania wniosku o przyznanie Patronatu Prezydenta Miasta Rzeszowa nie może być krótszy niż 4 tygodnie przed planowaną datą organizacji przedsięwzięcia. W uzasadnionych, szczególnych przypadkach, wniosek złożony w terminie późniejszym niż określony niniejszą procedurą może zostać rozpatrzony, gdy organizowane przedsięwzięcie przyczynia się do promocji miasta Rzeszowa, ma istotne znacznie dla mieszkańców Rzeszowa lub służy ideom i wartościom godnym poparcia. 5.3. Wniosek może być przesłany w następujący sposób: - pocztą tradycyjną na adres: Prezydent Miasta Rzeszowa, Rynek 1, 35-064 Rzeszów, - pocztą elektroniczną na adres umrz@erzeszow.pl, - za pośrednictwem elektronicznej skrzynki podawczej Urzędu Miasta Rzeszowa na platformie ePUAP http://epuap.gov.pl, w celu złożenia wniosku do Urzędu konieczne jest posiadanie bezpłatnego konta użytkownika na platformie ePUAP. 5.4. Wniosek zostaje zarejestrowany w elektroniczny rejestrze przesyłek wpływających i wychodzących prowadzony w Kancelarii Ogólnej Urzędu Miasta Rzeszowa. 5.5. Punkt kancelaryjny wydaje na żądanie składającego wniosek potwierdzenie jego otrzymania (na kopii pisma). 5.6. Wniosek za pośrednictwem sekretariatu zostaje przekazany Prezydentowi Miasta Rzeszowa lub Zastępcom Prezydenta Miasta Rzeszowa, lub Sekretarzowi Miasta zgodnie z podziałem zadań, kompetencji i odpowiedzialności, w celu wydania opinii i zadekretowania wniosku. 5.7. O decyzji dotyczącej przyznania Patronatu Prezydenta Miasta Rzeszowa Kancelaria Ogólna informuje organizatora niezwłocznie, w formie pisemnej, bez konieczności podania uzasadnienia. 5.8. Termin załatwienia sprawy: 30 dni od daty złożenia wniosku. |
||
6. Tryb odwoławczy | ||
Nie dotyczy | ||
7. Podstawa prawna | ||
Art. 31 ustawy z dnia 8 maca 1990 r. o samorządzie gminnym (tekst jednolity Dz.U. z 2019 r. poz. 506, z późn. zm.) | ||
8. Uwagi | ||
1) Prezydent Miasta Rzeszowa nie obejmuje patronatu nad całokształtem działalności osób fizycznych, osób prawnych oraz jednostek organizacyjnych nieposiadających osobowości prawnej, firm, stowarzyszeń i fundacji. |
||
Dane karty usług | ||
Opracował | Agnieszka Szafirska | data |
Zatwierdził | Ewa Tyralik | data |
Osoba odpowiedzialna za aktualizację karty | Agnieszka Szafirska | data |